Viata printre straini poate fi mai usoara

mihaelamirela
Mesaje: 1
Membru din: Mie Iun 11, 2014 10:23 pm

Viata printre straini poate fi mai usoara

Mesaj de mihaelamirela »

Buna, sunt Mihaela si vreau sa va impartasesc povestea mea

Sunt medic pe profesie, am 30 de ani si la scurt timp dupa ce am terminat studiile si am profesat timp de 6 luni ca si medic rezident am decis spontan (din motive bine cunoscute in bransa noastra) sa ne pregatim (impreuna cu iubitul%sotul meu) pentru a pleca in Germania. Zis si cu efortul de rigoare am reusit. Si de aici incepe povestea ce merita spusa.
A urmat pentru amandoi o perioada foarte grea, a fost 0 perioada in care a trebuit sa facem fata integrarii intr-o societate noua cu principii si mod de abordare total diferit de ceea ce invatasem acasa, am ajuns sa ne simtim izolati, lipsiti de prieteni, de familie, pentru o perioada de timp de mijloace de comunicare *ma refer la internet. Limba am invatat-o urmand un curs de 6 luni, deci a aparut si problema unei comunicari eficiente.