Stari de anxietate si de panica

alexandra1902
Mesaje: 2
Membru din: Sâm Mar 03, 2012 3:40 pm

Stari de anxietate si de panica

Mesaj de alexandra1902 »

Buna! Numele meu este Alexandra, am 19 ani, sunt studenta in anul 1 si lucrez part-time intr o firma ca agent servicii cu clientii.
Starile pe care le am in momentul de fata au inceput acum aproximativ 3 luni.
Cum a inceput totu? Intr o seara, in timp ce faceam baie am avut un atac de panica. Am avut senzatia ca nu mai imi bate inima, ca nu mai pot respira am iesit repede din cada, am devenit foarte speriata si agitata, ma gandeam ca o sa lesin si ca o sa mor. Starea de panica a durat aproximativ 30 de minute. Dupa ce mi am revenit singurul lucru pe care mi l doream era sa ajung cat mai repede la doctor, astfel ca in ziua urmatoare am fost si mi am facut analizele la sange care au iesit foarte bine, cu exceptia glicemiei care a iesit putin mica.Este adevarat ca pentru moment m am calmat, am inceput sa mananc mai mult si mai sanatos, datorita faptului ca doctorul imi spusese ca am avut acea stare din cauza faptului ca nu am o alimentatie suficienta si sanatoasa.
Dupa patru zile starile au aparut. Intr o dupa masa am dormit doua ore in jur de ora 15, iar cand m am trezit aveam o stare de depresie puternica, simteam o agitatie interioara, o stare puternica de tristete desigur fara sa am vreun motiv anume. Simteam ca nimic nu mai are sens, ca tot ce ma inconjuara este urat, trist. In acea seara am iesit cu niste prieteni, si vreau sa spun ca starile s au agravat. Am inceput sa simt o frica puternica, simteam transpiratii si in acelasi timp frisoane, intepaturi in partea stanga.DIn acel moment mi a fost frica sa mai ies undeva, mai ales neinsotita.
Au urmat alte analize, la tiroida(cortizolul a iesit putin peste limita), la inima dar toate ieseau bine. Am facut chiar si sedinte de acupunctura dar fara rezultat.