Atacuri de panica

miu_flori@yahoo.com
Mesaje: 1
Membru din: Joi Sep 01, 2016 3:28 pm

Atacuri de panica

Mesaj de miu_flori@yahoo.com »

Buna!!!! Ma numesc Flori si am 47 de ani,lucrez ca bucatar sef intr-un hotel din Bucuresti.Am inceput sa am atacuri de panica cu vreo 6-8 luni in urma.Si poate nu le luam in sema daca nu aveau legatura cu starea mea de sanatate.In momentul in care aveam un atac de panica,tensiunea mea arteriala o lua razna,ajungea la 20 cu8.Lucru care m-a dus la cardiolog.Am facut analize si teste peste teste,am ajuns sa iau pastile pe viata,doar din cauza ca eu intram in panica,in momentul din zi cind ,aveam ffff multa treaba la serviciu.Cind aveam multe evenimente,se declansa panica cu tot ritualul,stari de ameteala,nod in git,confuzie,urechi infundate...etc.Apoi tensiunea mea era la cote maxime,timp in care ma simteam fff rau.Au fost zile la serviciu cind am plecat acasa, in timpul programului din cauza starii de rau pe care o aveam.Intimplator, pe internet am gasit siteul Gindeste.Sanatos.Ro.am zis sa incerc.Am aplicat si in scurt timp,am fost contactata telefonic de psihoterapeutul IRINA PARASCHIV.Dupa citeva intrebari sa ne cunoastem..am ajuns sa fac o progaranare.Am plecat de acasa la prima sedinta ffff neincrezatoate,dar am zis sa incerc.Eram debusolata si nu eram deloc convinsa de ceea ce fac. Am ajuns la cabinet si aveam in fata mea o fiinta mai mica de statura ca mine,care s-a prezentat..IRINA PARASCHIV.Am inceput prima sedinta ffff nesigura de ceea ce fac,nu credeam ca voi reusi.Dar pe zi ce trecea,am invatat cu ajutorul IRINEI si a lectioarelor,cu ajutorul ABC-urilor si a pastilutelor psihologice,am invatat sa- mi gestionez gindurile,sa fac si alte activitati placute in afara de munca...intr-un cuvint am REUSIT sa nu mai am atacuri de panica,deloc,tensiunea mea arteriala sa fie in limite normale.Am invatat ca trebuie sa ma iubesc si pe mine,ca nu tebuie sa fie intotdeauna totul perfect,ca sintem oameni si mai si gresim..MULTUMESC!!!!I