Am nevoie de un sfat

andpro
Mesaje: 15
Membru din: Lun Aug 05, 2019 9:42 am

Am nevoie de un sfat

Mesaj de andpro »

Salut tuturor

Sunt Andrei am 51 de ani si locuiesc in Germania. Sufar de anxietate de mai multi ani. Am luat medicatie timp indelungat si totul a fost relativ echilibrat pana cam cu 1 an in urma. Chiar daca eram sub medicamentatie, starile de anxietate apareau din ce in ce mai des. Solutia aleasa, recunosc cea mai usoara a fost sa apelez la psihiatru care imi schimba ceva sau mai adauga ceva o perioada de timp pentru a ma echilibra. Din pacate am observat ca dupa circa 4 saptamani de la schimbare iar apareau aceste stari de anxietate. mi-am dat seama atunci ca cu toate ca sunt sub medicamentatie, la un moment dat aceasta lasa anxietatea sa reapara - nu o poate anihila total. Din vara urmez in paralel si sedinte de psihoterapie care ma ajuta dar numai pe moment dupa ce le fac. De circa 3 saptamani am inceput sa incerc sa schimb eu singur ceva la mine. Am citit cartea 'At Last a life' de Paul David care explica ca pentru a scapa de anxietate trebuie sa nu te mai lupti cu ea si sa accepti prezenta ei astfel incat mintea sa aiba timp sa se vindece de aceste ganduri. Imi dau seama ca simptomele fizice - greata, lipsa de pofta de mancare si ameteala/stare de rau - sunt date de aceasta anxietate. Imi spun ca acestea nu imi pot provoca stari de sanatate foarte grae deaorece pana acum nu am patit nimic - dar totusi nu reusesc sa ies din acest cerc.