Depresie

AndreiM21
Mesaje: 1
Membru din: Lun Iun 13, 2016 11:26 pm

Depresie

Mesaj de AndreiM21 »

Buna seara!

Numele meu este Andrei, am 21 de ani si sunt student in Bucuresti. Pana la aceasta varsta nu am avut o relatie si ma framanta foarte rau acest lucru, deoarece am fost refuzat de toate fetele. De aproximativ 4 ani nu m-am mai simtit atras de o fata, sa simt ca imi place de ea si sa imi doresc sa fiu cu ea. Observ in jurul meu foarte multe cupluri, foarte multe fete care aparent ma atrag, dar sunt implicate in alte relatii.

De cateva luni, ma aflu in depresie si sunt constient de acest lucru de aproximativ o luna si jumatate. Simt ca nu ma mai regasesc in nimic, nu mai am chef de nimic, nu am chef de mine, simt ca m-am saturat de toate.Ma consider un ratat din toate punctele de vedere. Nu mi-am dorit sa urmez facultatea asta, este foarte lejera, prieteni la facultate nu am ( nu s-au legat prietenii aici, la facultate vorbim, ne intelegem, dar cand a fost vorba sa iesim undeva toti au batut in retragere), am foarte mult timp liber pe care mi-l petrec plimbandu-ma singur pe strazi, supermarket-uri sau prin parcuri. In ultimul timp simt ca imi vine sa plang din orice, am zile in care plang pe strada sau prin parcuri.